

A minőség ígérete 1845 óta.
A Dalli Csoport immár ötödik generációs családi vállalkozás, amely elsősorban Európában fejleszti saját üzletágát és márkáit. Ötvözzük a több mint 175 éves hagyományokat, az értékeket és a társadalmi felelősségvállalást az üzleti teljesítményünkkel és jövőorientáltságunkkal, mindig megtartva a kifogástalan minőség ígéretét.
A Dalli termékportfóliója a testápolás és a házi tisztítás szegmensére terjed ki. A Dalli Csoportnak gyárai és irodái vannak Németországban, Hollandiában, Ausztriában és Romániában és összesen több mint 1.750 alkalmazottja van. Partnereink diszkont kiskereskedelmi láncok, gyógyszertárak és szupermarketek.
Hűek maradunk a több mint egy évszázad alatt kialakított “saját brendet saját márka alatt gyártó” imázsunkhoz. A Dalli termékek minőségét rendszeresen megerősítik független vizsgálóintézetek és fogyasztói magazinok, mint például a Stiftung Warentest vagy az Öko-Test.
Hűség és feddhetetlenség
Büszkék vagyunk arra, hogy a Dalli vállalat része vagyunk, büszkék vagyunk a több mint 175 éves örökségre és megvalósításokra, és folytatni akarjuk a minőség hagyományát
Felelősség
Tudatában vagyunk nyilatkozataink, döntéseink és tevékenységünk hatásával, ezért nagy körültekintéssel járunk el minden interakció során.
Tisztelet és megbecsülés
Elismerjük mások érdemeit, elfogadjuk a különbségeket, a félreértéseket időben és méltányosan rendezzük.
Mérhető eredmények
Gondolkodásunk és cselekedeteink megoldásközpontúak, és aktívan részt veszünk a kitűzött célok sikeres elérésében.
Ügyfeleink és partnereink sikeressége
Tevékenységeink középpontjában a minőségi termékek és szolgáltatások nyújtása áll, hogy partnereink és ügyfeleink elérhessék saját céljaikat.
Az általunk alkalmazott üzleti elvek
A Dalli Csoport teljesítményorientált vállalat, az általa előállított és forgalmazott termékek minősége révén. A vállalat fő célkitűzései az ügyfelek és a fogyasztók elégedettsége, a munkavállalók biztonságának garantálása és a környezet védelme.
Ügyfelek és fogyasztók
A vállalat jelen- és jövőbeli sikere a minőségi és megbízható termékek kifejlesztésén múlik, valamint azon, hogy termékeinket bárhova időben és optimális körülmények között eljuttassuk.
Alkalmazottak
Az egyes munkakörökben nyújtott egyéni munkateljesítmény és a csapatmunka fenntartható nyereséghez vezet. Ezért a vezetők gondoskodnak arról, hogy az alkalmazottak képzettek legyenek, ösztönzik részvételüket, figyelemmel kísérik teljesítményüket és jutalmazzák sikereiket. Emellett követjük az eljárásokat és folyamatosan fejlesztjük a munkahelyi biztonságot a balesetek megelőzése és alkalmazottaink testi lelki épségének biztosítása érdekében.
Környezet
Termékeink gyártása során környezetbarát módon és felelősségteljesen, a környezetvédelmi előírásoknak megfelelően járunk el.
Dalli, több mint 175 éves történelem
1845
A vállalat megalapítása Stolbergben. Megkezdődik az üstben főzött szappan gyártása, amelyet lóvontatású szekerekkel és kocsikkal forgalmaznak.
1885
1899
A Dalli önálló márkává válik, és 1890-ben működésbe lép a vállalat első telefonvonala.
1900-as évek
A vállalat elköltözik új, stolbergi székhelyére, ahol jelenleg is működik. Írógépeket vásárolnak, és marketingszakembert alkalmaznak.
1913
Az ipari tömegtermelés megkezdése: a nagy teljesítményű műszaki rendszerek beszerzését követően az első Dalli-termékekkel felszerelt teherautó elhagyja a 150 alkalmazottat foglalkoztató gyár udvarát.
1938
Két szappangyár megvásárlása Berlinben és Bécsben. Ebben az évben a vállalat több mint 700 embert foglalkoztat.
1960-as évek
1970-es évek
A márkás termékek szegmensének fejlesztése és beruházások a stolbergi gyárban: konyha, szociális központ, könyvtár.
1990-es évek
1997
A szépségápolási termékek piacának fejlesztése: a németországi Flörsheim-Dalsheimben található Win Cosmetic (kozmetikumok és testápolási termékek) vállalat megszerzése.
2001
A testápolási termékek piacának fejlődése: a németországi Weinheimben működő Cult Cosmetic vállalalt megalapítása.
2007
Belépés a natúrkozmetikumok piacára: a CEP vállalat felvásárlása a németországi Salzhemmendorfban.
2012
Egy új gyártóüzem felavatása: a mosószergyár az ausztriai Warthban, több mint 60 alkalmazottal.
2015
Terjeszkedés Romániában: a temesvári gyár megvásárlása és felújítása, több mint 195 alkalmazott.
2017
Saját márkák fejlesztése: Dash mosószerek Németországban, Ausztriában és Svájcban, Bonux 3az1ben a kelet-európai piacon.