A minőség ígérete 1845 óta.

A Dalli Csoport immár ötödik generációs családi vállalkozás, amely elsősorban Európában fejleszti saját üzletágát és márkáit. Ötvözzük a több mint 175 éves hagyományokat, az értékeket és a társadalmi felelősségvállalást az üzleti teljesítményünkkel és jövőorientáltságunkkal, mindig megtartva a kifogástalan minőség ígéretét.

 

A Dalli termékportfóliója a testápolás és a házi tisztítás szegmensére terjed ki. A Dalli Csoportnak gyárai és irodái vannak Németországban, Hollandiában, Ausztriában és Romániában és összesen több mint 1.750 alkalmazottja van. Partnereink diszkont kiskereskedelmi láncok, gyógyszertárak és szupermarketek.

 

Hűek maradunk a több mint egy évszázad alatt kialakított “saját brendet saját márka alatt gyártó” imázsunkhoz. A Dalli termékek minőségét rendszeresen megerősítik független vizsgálóintézetek és fogyasztói magazinok, mint például a Stiftung Warentest vagy az Öko-Test.

Hűség és feddhetetlenség

Büszkék vagyunk arra, hogy a Dalli vállalat része vagyunk, büszkék vagyunk a több mint 175 éves örökségre és megvalósításokra, és folytatni akarjuk a minőség hagyományát

Felelősség

Tudatában vagyunk nyilatkozataink, döntéseink és tevékenységünk hatásával, ezért nagy körültekintéssel járunk el minden interakció során.

Tisztelet és megbecsülés

Elismerjük mások érdemeit, elfogadjuk a különbségeket, a félreértéseket időben és méltányosan rendezzük.

Mérhető eredmények

Gondolkodásunk és cselekedeteink megoldásközpontúak, és aktívan részt veszünk a kitűzött célok sikeres elérésében.

Ügyfeleink és partnereink sikeressége

Tevékenységeink középpontjában a minőségi termékek és szolgáltatások nyújtása áll, hogy partnereink és ügyfeleink elérhessék saját céljaikat.

Az általunk alkalmazott üzleti elvek

A Dalli Csoport teljesítményorientált vállalat, az általa előállított és forgalmazott termékek minősége révén. A vállalat fő célkitűzései az ügyfelek és a fogyasztók elégedettsége, a munkavállalók biztonságának garantálása és a környezet védelme.

Ügyfelek és fogyasztók

A vállalat jelen- és jövőbeli sikere a minőségi és megbízható termékek kifejlesztésén múlik, valamint azon, hogy termékeinket bárhova időben és optimális körülmények között eljuttassuk.

Alkalmazottak

Az egyes munkakörökben nyújtott egyéni munkateljesítmény és a csapatmunka fenntartható nyereséghez vezet. Ezért a vezetők gondoskodnak arról, hogy az alkalmazottak képzettek legyenek, ösztönzik részvételüket, figyelemmel kísérik teljesítményüket és jutalmazzák sikereiket. Emellett követjük az eljárásokat és folyamatosan fejlesztjük a munkahelyi biztonságot a balesetek megelőzése és alkalmazottaink testi lelki épségének biztosítása érdekében.

Környezet

Termékeink gyártása során környezetbarát módon és felelősségteljesen, a környezetvédelmi előírásoknak megfelelően járunk el.

Dalli, több mint 175 éves történelem

1845
1845

1845

A vállalat megalapítása Stolbergben. Megkezdődik az üstben főzött szappan gyártása, amelyet lóvontatású szekerekkel és kocsikkal forgalmaznak.

1885
1885

1885

A mosószer és szappanpor gyártás megkezdése Soap-Dalli néven. A termelési áramlást egy vízturbina biztosítja.

1899
1899

1899

A Dalli önálló márkává válik, és 1890-ben működésbe lép a vállalat első telefonvonala.

1900+
1900+

1900-as évek

A vállalat elköltözik új, stolbergi székhelyére, ahol jelenleg is működik. Írógépeket vásárolnak, és marketingszakembert alkalmaznak.

1913
1913

1913

Az ipari tömegtermelés megkezdése: a nagy teljesítményű műszaki rendszerek beszerzését követően az első Dalli-termékekkel felszerelt teherautó elhagyja a 150 alkalmazottat foglalkoztató gyár udvarát.

1938
1938

1938

Két szappangyár megvásárlása Berlinben és Bécsben. Ebben az évben a vállalat több mint 700 embert foglalkoztat.

1960+
1960+

1960-as évek

1970+
1970+

1970-es évek

A márkás termékek szegmensének fejlesztése és beruházások a stolbergi gyárban: konyha, szociális központ, könyvtár.

1990+
1990+

1990-es évek

A termékportfólió bővítése hollandiai mosószergyártó vállalatok, gyárak és márkák átvételével.

1997
1997

1997

A szépségápolási termékek piacának fejlesztése: a németországi Flörsheim-Dalsheimben található Win Cosmetic (kozmetikumok és testápolási termékek) vállalat megszerzése.

2001
2001

2001

A testápolási termékek piacának fejlődése: a németországi Weinheimben működő Cult Cosmetic vállalalt megalapítása.

2007
2007

2007

Belépés a natúrkozmetikumok piacára: a CEP vállalat felvásárlása a németországi Salzhemmendorfban.

2012
2012

2012

Egy új gyártóüzem felavatása: a mosószergyár az ausztriai Warthban, több mint 60 alkalmazottal.

2015
2015

2015

Terjeszkedés Romániában: a temesvári gyár megvásárlása és felújítása, több mint 195 alkalmazott.

2017
2017

2017

Saját márkák fejlesztése: Dash mosószerek Németországban, Ausztriában és Svájcban, Bonux 3az1ben a kelet-európai piacon.